سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هشدار
چهارشنبه 91 اسفند 9 :: 4:2 عصر ::  نویسنده : هشدار

 

همایش میلیاردی جنوب و اقتصاد پویا با پیاز 2500تومانی!!

در این اوضاع، آیا هزینه‌های میلیاردی برای جمع کردن صدها نفر در یک همایش جهت‌دار و با مواضع از پیش تعیین شده، خدمت به ملت است؟ بودجه‌های چنین همایش‌های رنگ و لعاب دار و در سایه‌ی جریان انحرافی برای دولت مایه اعتبار و آبروست؟ اگر در دوران اصلاحات یا قبل‌تر از آن هم چنین همایش‌های لعاب‌داری برگزار می‌شد، صدای هیچ‌کس در نمی‌آمد؟ آن موقع احتمالا کفن‌پوشانی در کشور راه می‌افتادند و مظلومیت اسلام و ایران را فریاد می‌زدند؛ اما امروز چه؟

ادامه مطلب




موضوع مطلب :

 

اختلاس

سرویس سیاسی پایگاه تحلیلی خبری هشدار نیوز: روز گذشته اولین جلسه رسیدگی به اتهامات سعید مرتضوی برگزار شد. جلسه ای که فارغ از برگزاری آن، بارقه ای از امید در دل مردم زنده کرد که انحصار یاران احمدی نژاد که خط قرمز او هستند را نوید می دهد. نمی دانیم این موضوع به سرانجام می رسد یا خیر، اما موضوعی که مهم است حمایت های زیاد دولت از فردی که 3سال و نیم قبل، دل رهبری و ملت ایران را آزرد است. مروری بر حوادث و وقایع اخیر نیز نشان می دهد احمدی نژاد که خود داعیه دار "پاکترین دولت" تاریخ ایران است، حلقه ای از افراد مورد دار را دور خود جمع کرده و با فرافکنی های همیشگی، از زیر مسوولیت کمر خالی می کند.

ادامه مطلب




موضوع مطلب :
چهارشنبه 91 اسفند 9 :: 1:25 عصر ::  نویسنده : هشدار

سرویس سیاسی پایگاه تحلیلی خبری هشدار نیوز: چندی پیش خبرگزاری IPS با انتشار خبری مدعی شد مطابق با مفاد یادداشت تفاهم امضا شده در اوایل بهمن ماه بین وزرای خارجه ایران و آرژانتین در خصوص پرونده آمیا، قضات آرژانتینی اجازه می یابند از مظنونین این پرونده بازجویی کنند. بر اساس خبر منتشر شده توسط IPS مطابق با یادداشت تفاهم مذکور که هفته گذشته از تصویب سنای آرژانتین نیز گذشت، قضاتی از دادستانی فدرال این کشور اجازه خواهند یافت ضمن سفر به ایران از کسانیکه بنا به ادعای این دولت جز مظنونین انفجار مرکز یهودیان آرژانتین در سال 1994 بشمار می روند تحقیق به عمل آورند.

ادامه مطلب




موضوع مطلب :
چهارشنبه 91 اسفند 9 :: 1:18 عصر ::  نویسنده : هشدار

سرویس اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی هشدارنیوز: همیشه رسم بر این بوده که دولت کارهای اجرایی انجام دهد و تا آخرین روزهای خدمت که به تعبیر بعضی ها قدرت تفسیر می ود به این آرمان پایبند باشد. اهداف دولت باید در یک سیستم و چارچوب خاص مشخص باشد و با تعامل با نخبگان و دیگربازوهای مدیریتی کشور و همچنین همراهی ملت اجرایی شود. موضوعی که این روزها زیاد دیده می شود این است که دولت در پی این مطلب است که با آرایشی متفاوت خود را در راس امور نگه دارد. این موضوع، موضوع عجیبی نیست و اصلا هم نقد به آن وارد نمی شود. اگر داعیه جمهوری بودن داریم باید به این طرز برخورد احترام بگذاریم و ما سعی می کنیم در این مطلب به این مهم پایبند باشیم.

ادامه مطلب




موضوع مطلب :
سه شنبه 91 اسفند 8 :: 3:52 عصر ::  نویسنده : هشدار

سرویس اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی هشدار نیوز: دیشب در گفتگوی تلویزیونی رییس جمهور، مطالبی به چشم می خورد که نگاهی گذرا به آن خالی از لطف نیست. ما از زحمات بسیار زیاد دولت محترم برای اجرای امور سپاسگزاریم. اما نکاتی هم هست که "انسان" را اذیت می کند... اینکه شما در سخنانتان همیشه طوری صحبت می کنید که مخاطب احساس می کند در اوج خوشبختی است، امری شایسته است. اما آیا این نقد به شما وارد نیست که شما در تخیلات و موج آمارهایی که برای مردم رفاه نمی شود هستید؟؟

ادامه مطلب




موضوع مطلب :
<   1   2   3   4   5   >   
پیوندها
لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 0
  • بازدید دیروز: 3
  • کل بازدیدها: 33544