سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
هشدار
دوشنبه 91 اسفند 14 :: 2:25 عصر ::  نویسنده : هشدار

 

بوی عیدی

خداوند در قرآن می فرمایند : ((ان مع العسر یسرا)) همواره در سختی ها ، آسانی است.با نگاهی گذرا به زندگی عموم مردم جامعه و با کمی دل دادن به حرفهایشان متوجه می شویم که در دوران سختی هستیم. وضعیت اقتصادی ضعیف که برخواسته از تصمیمات غیر علمی و متعصبانه مسیولین است منشاء بسیاری از دغدغه ها و دلواپسی ها شده.

اما این وعده ی الهی است که همراه سختی آسانی است.

ادامه مطلب




موضوع مطلب :
شنبه 91 اسفند 12 :: 12:21 عصر ::  نویسنده : هشدار

 

مصوبه های دولتی؛ مردم مداری یا عوام فریبی؟

سرویس سیاسی پایگاه تحلیلی خبری هشدار نیوز: یکی از دلایلی که جناب رییس جمهور را بین مردم محبوب کرد، توجه به همه مناطق ایران عزیز و همه مردم بود. و موضوعی که بسیار زیبا بود، تصمیمیات انقلابی جناب رییس جمهور در سفرهای استانی برای عمران و آبادانی ایران عزیز بود. موضوعی که جناب رییس جمهور را به آقای سفرهای استانی معروف کرد. مصوبات بسیار زیاد در جمع مردم و دستورات اجرایی، جای این سوال را در ذهن مخاطب باز می کند که این دستورات حاصل مطالعه قبلی بوده و با علم به تجارب گذشته، یا تصمیمی لحظه ای و از سر غلیان احساسات؟!

ادامه مطلب




موضوع مطلب :
شنبه 91 اسفند 12 :: 12:17 عصر ::  نویسنده : هشدار

چندی است که فعالان رسانه ای جریان خاص در فضای مجازی با سازماندهی و راه اندازی مکانیزمی به عنوان «موج وبلاگی مدافعان گفتمان احمدی نژاد» فعالیت خود را به صورت تشکیلاتی کلید زده اند. موجی که با تابلو مدافعان گفتمان احمدی نژاد فعالیت می کند اما تمامی دستورالعمل های سازمانی آن بر محور یک اسم می چرخد: «مشایی مظلوم!»

ادامه مطلب




موضوع مطلب :
شنبه 91 اسفند 12 :: 11:55 صبح ::  نویسنده : هشدار

انتخابات آینده

به گزارش هشدار نیوز به نقل از شفاف، محمود احمدی رئیس جمهور کشورمان چهارشنبه هفته گذشته سخنانی درباره دخالت سپاه در انتخابات نظام پزشکی بیان کرد که بار دیگر جنجال جدیدی در کشور ایجاد کرد.رئیس جمهور در حاشیه هیات دولت در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره نتایج انتخابات نظام پزشکی گفت: من فکر می‌کنم همه چیز در کشور باید بر اساس قانون باشد و اگر بخواهند از قانون عبور کنند کارشان اعتبار ندارد.

ادامه مطلب




موضوع مطلب :
شنبه 91 اسفند 12 :: 11:51 صبح ::  نویسنده : هشدار

 

فساد این دولت از قبلی ها بیشتر است

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه فساد این دولت خیلی بیشتر از دولت های قبلی است ، درباره دلایل ترجیح خود در انتخاب احمدی نژاد در سال 84 و 88 به رقبای اصلی توضیح داد.

ادامه مطلب




موضوع مطلب :
1   2   3   4   5   >   
پیوندها
لوگو

آمار وبلاگ
  • بازدید امروز: 7
  • بازدید دیروز: 7
  • کل بازدیدها: 33496